Tuesday, October 29, 2013

PYETËSOR: Qëndrimet e personave LGBT mbi shërbimet shëndetësore

Ambasada PINK / LGBT Pro Shqipëri fton gjithë personat e komunitetit LGBT dhe ata të cilët nuk janë pjesëtarë të këtij komuniteti, por që njihen me problemet dhe nevojat e tij, të plotësojnë në mënyrë anonime pyestësorin e mëposhtëm. Ky pyetësor është pjesë e një studimi që ka për qëllim vlerësimin e çështjeve që lidhen me aksesin në cilësinë e shërbimeve shëndetësore për personat LGBT.

Informacioni i mbledhur do të jetë shumë i vlefshëm për vlerësimin e situatës aktuale lidhur me këtë çështje por edhe për identifikimin e rekomandimeve të mundshme për përmirësimin e kujdesit shëndetësor në përmbushje të nevojave dhe të drejtave të personave LGBT.

Informacioni do të mbetet anonim dhe konfidencial.

Studimi do të japë rekomandime shumë specifike për Ministrinë e Shëndetësisë dhe institucionet e tjera përgjegjëse me qëllim përmirësimin e aksesit në shërbime dhe cilësinë e tyre për personat e komunitetit LGBT.

Për të kaluar te pyetësori klikoni linkun e mëposhtëm:

3 comments:

  1. Burri më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, çdo shpresë humbi. Mendova se nuk do ta takoja kurrë më burrin tim, sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për ta kontaktuar. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova doktorin Agim. Tani, i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë për 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lutej 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi të dashurit tuaj.
    *nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *Nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    ReplyDelete
  2. Martesa ime ishte pothuajse në pikën e fundit kur pashë një koment për një burrë të quajtur Dr. DAWN i cili i ndihmon njerëzit të kthejnë bashkëshortin e tyre dhe e kontaktova për fatin tim që ai bëri një magji pas 24 orësh që i dashuri im u kthye tek unë që atëherë martesa ime ka kam qenë i qëndrueshëm, faleminderit për gjithçka që bëri për mua, mund t'ju siguroj që të kontaktoni me të,
    ai është i aftë me magjitë e mëposhtme:
    * magji dashurie
    * magjitë e martesës
    * magji e parave
    * magji fati
    * Magjitë e tërheqjes seksuale
    * Magjia e kurimit të SIDA-s
    * Shpella e kazinosë
    * Shpellat e mallkuara u hoqën
    * Drejtshkrimi i mbrojtjes
    * Magjia e Lotarisë
    * Magjitë me fat
    * Magjia e fertilitetit
    * Unaza e telekinezës 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Emri im është Veronika, do të doja të falënderoja Dr. Ellen që bëri një magji që ndihmoi familjen time të fitonte një çështje gjyqësore që do ta kishte dënuar djalin tim me burgim të përjetshëm për vrasje. Unë dhe familja ime jemi shumë mirënjohës. Nëse keni një sfidë të ngjashme, mund ta kontaktoni edhe me email: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619. Mund ta kontaktoni për magji për të fituar lotarinë, për të rikthyer ish-dashnorin tuaj, magjinë e promovimit, magjinë e fatit, koronavirusin COVID 19, kurimin e HIV/AIDS, kancerin, magjinë e fertilitetit, etj.

    ReplyDelete