Thursday, January 10, 2013

Unë nuk jam lesbike


Ështe disi drithëruese të marrësh pjesë në një Konferencë të ILGA- Shoqata Ndërkombëtare e Lesbikeve, Gay, Biseksualëve, Trans & Interseks dhe të mos jesh lesbike, biseksuale apo t’i përkasësh ndonjë grupimi tjëtër listuar në akronimin LGBT. Unë nuk po mohoj interesin tim ndaj grave, por e refuzoj të kategorizohem në grupimet e sipër përmendura. Refuzoj të etiketohem, refuzoj çdo lloj kategorie që më ofrohet nga çfardolloj sistemi.

Refuzoj të mblidhem me njerëz bazuar në orientmin e tyre seksual dhe preferencat e tyre seksuale, “Hajde shoqërohemi bashkë, mund të bisedojme mbi partnerët tanë, që nuk janë të seksit të kundërt!” Unë nuk mendoj që është e mundur të arrihet kjo pa një axhendë të caktuar politike, bazuar në principe, vizione të përbashkëta dhe ideologji.

Një lëvizje pa një axhendë forcon më tej sistemin që ne po kundërshtojmë. Ka shumë arsye pse margjinalizohen të tjerët; sepse je grua, se je njeri me ngjyrë, për shkak të përkatësisë shoqërore, moshës, aftësive ose se je “queer”, si dhe shumë arsye të tjera që të vënë në fund të piramidës sociale. Pra imagjino sikur të jesh grua me njgyrë dhe “queer”, imagjino peshën e gjithë kësaj margjinalizimi shoqëror dhe papritur të mblidhesh me njerëz bazuar në identitetin e tyre seksual dhe të risillen të gjitha format e margjinalizimit shoqëror.

Është shumë e rëndësishme për mua të takoj njerëz që ndajnë identitetin tiom gjinor dhe seksual, por është jetike që të kihen parasysh dinamikat e pushtetit ndërmjet nesh.

Dinamikat e pushtetit janë shumë të rëndësishme për të ndërtuar një lëvizje të shëndetshme, bazuar në barazi dhe drejtësi, sepse ne nuk mund të bëjmë punën tonë duke mohuar që personat LGBT ngacmojnë njëri-tjetrin, që ndonjëherë pushtojmë hapsirën e njëri-tjetrit pa leje, ne jemi racist, seksist, ne jemi kalasicst, ne zëmë shumë hapsirë pa vënë re prezencën e tjetrit, ne jemi ata të cilët sistemi mendoi se mund të ishim.

Dhe ja ku është deklarate ime: Ti je “queer”- një qënie njerzore që nuk identifikohet me asnjë nga kategoritë të identiteti seksual apo gjinor që imponohen nga normat sociale të një shoqërie të caktuar.

Jo nuk mund ta prekësh trupin tim pa lejen time.

Jo nuk mund të më shohësh si më pak njeri se jam një grua me ngjyrë.

Jo nuk do marrësh vëndin tim për të folur meqë je burrrë dhe je më inteligjent.

Jo nuk do bësh qef çdo natë meqë un nuk kam lekë dhe nuk do e ndjej presionin social për të bërë të njëjtën gjë.

Jo nuk do pranoj standartet e tua të bukurisë.

Jo nuk do futem nw asnjw kategori gjinore qw mw ofron. 

Jo nuk jam lesbike

Nga Blog i Konferenca Botërore ILGA 2013: Blog ILGA World Conference 2013

No comments:

Post a Comment